Santiago de Compostela dag 6

17 mei 2023 - Azofra, Spanje

Vertrokken vanuit Punta La Reina met een mooie boogbrug. Stempel halen lukte niet, de kerk ging pas om 11uur open. Onderweg bij een kerk gestopt voor een stempeltje, kom ik 2 mannen tegen uit de fietsbus. Zij doen dus ca. 40 km per dag en hadden het zwaar, te weinig getraind..

Vandaag minder wind en ook uit een betere hoek, wel de hele dag zon van links, die kant is dus een beetje verbrand, voordeel je hoeft maar 1 kant in te smeren.

s' Middags aangekomen in de Rioja, veel wijngaarden, bodegas en een stier! Ook staat de brem in bloei, kleurt mooi. Mooie tijd van het jaar, alleen is de wind nog net te koud.

Een betere dag dan gisteren dus ben iets verder doorgereden, vandaag 110km, kan ik later in de week een keertje rustig aan doen.

Vandaag kwam ik ook veel meer wandelaars tegen en ook een aantal fietsers dus. Heb daarom de Jacobs schelp maar zichtbaar gemonteerd, Bon Camino!

1. Francis:
    18 mei 2023
    Mooie strakke weg zo te zien. Niet saai? Nog horens gezien? Intussen Tui en Santiago stikt het er van. Ik zal je een foto appen. Succes weer verder!
  2. Peter Pluister:
    18 mei 2023
    Idd mooie wegen, ben vandaag afgeweken vd route en heb een rustigere weg genomen, Google maps werkt ook prima
  3. Elles:
    18 mei 2023
    Leuk om je blog te lezen Peter je hebt er alweer heel wat kilometers op zitten!
  4. Arjen:
    18 mei 2023
    Lekkere doorfietswegen zo te zien! En nog weinig pelgrims die hun hele verhaal bij jou kwijt moeten zo te zien. :-)