Santiago de Compostela dag 7

18 mei 2023 - Tardajos, Spanje

Gisteravond met een Nederlands stel waren we de enige Caminogangers in een gehuchtje. In het enige restaurant had de kok vrij maar in de dorpskroeg liep het vol, Real Madrid speelde CL. De tafel was al gedekt en na enig aandringen mochten we wat mee eten. Totdat de wedstrijd begon, we konden elkaar niet meer verstaan en zijn weggeslopen.

Vanmorgen begon bewolkt en fris 10gr. De wind was me beter gezind en 's middags kwam de zon ook nog door, jasje open jasje dicht. Mooi door graanvelden met alle kleuren groen. Ik haalde 1 fietser in verder geen medereizigers gezien, ik rijdt zoveel mogelijk asfalt, de gravelwegen zijn toch echt wandelpaden met stukken die je niet kunt fietsen.

Ben Burgos doorgereden, te groot, te druk. Net er voorbij een leuk hostel gevonden, super douche en ze eten ook nog eens om 19uur.

1. Sylvia van der Horst:
    18 mei 2023
    Mooi verslag weer Peter, als het goed is ben je nu aan het eten en wat zal je lekker slapen daarna :)
  2. Peter Pluister:
    18 mei 2023
    Net het eten op, toplocatie, las het al op booking.com. Straks eerst nog even AZ kijken, 2e helft zal ik wss niet halen..
  3. Irma Tonkes:
    Heel dapper hoor Peter , heel veel succes met 🚴
  4. Marco:
    19 mei 2023
    Al ruim 350 kilometer gedaan; de kop is eraf! Niet te warm volgens mij, dus lekker fietsweer en vriendelijke mensen zo te lezen. Volgende etappe, volgend avontuur: zet ‘m op buurman!
  5. Peter Pluister:
    19 mei 2023
    Hoi buurman, nu na 7 dagen zit ik op 670km..
    Vandaag was de wind beter maar plek voor overnachting lastig
  6. Francis:
    19 mei 2023
    Ik zie dat Banksy ook op route is geweest. Je bent goed bezig!!